Accra - Reisverslag uit Geel, België van De Perre - WaarBenJij.nu Accra - Reisverslag uit Geel, België van De Perre - WaarBenJij.nu

Accra

Door: De Perre

Blijf op de hoogte en volg De Perre

10 Juni 2015 | België, Geel

Vlak na de vorige internetsessie ben ik ziek geworden. Enkele dagen iets te vlot en te vaak naar toilet gemoeten. Ik heb dan maar twee dagen vrij genomen in Kumasi, de derde dag ben ik toch maar vertrokken. Met behulp van dokter Loperamide, vriendelijke man.
Het afrikaanse eten ben ik intussen kotsbeu, maispap, kasave, fufu, banku, rijst,... ofwel smaakt het naar niets, en dan doen ze er een berg peper bij, de rest smaakt allemaal hetzelfde. Echt kotsbeu word je het.
Uiteindelijk maar in de shops van benzinestations gaan shoppen. Daar is het assortiment veel uitgebreider, prijzen navenant.
Ik ben intussen ook te weten gekomen dat de wisselkoers van de Cedi 4,7 is, een groot verschil met de 1,4 die ik eerst te weten gekomen was. Sorry Pat, geen pinten!

  • 10 Juni 2015 - 16:15

    Véronique Tassenoy:

    Zorg goed voor jezelf, niets forceren ! En wat het eten betreft ... 't is hier nog zo slecht niet he .
    Zoiets als o.a. chocoladetaart met chocomousse ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

De Perre

Actief sinds 18 Mei 2015
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 8398

Voorgaande reizen:

21 April 2018 - 01 Juni 2018

Madagascar

22 Mei 2015 - 21 Juni 2015

Fietsen in West Afrika

Landen bezocht: