Accra - Reisverslag uit Geel, België van De Perre - WaarBenJij.nu Accra - Reisverslag uit Geel, België van De Perre - WaarBenJij.nu

Accra

Door: De Perre

Blijf op de hoogte en volg De Perre

10 Juni 2015 | België, Geel

Vlak na de vorige internetsessie ben ik ziek geworden. Enkele dagen iets te vlot en te vaak naar toilet gemoeten. Ik heb dan maar twee dagen vrij genomen in Kumasi, de derde dag ben ik toch maar vertrokken. Met behulp van dokter Loperamide, vriendelijke man.
Het afrikaanse eten ben ik intussen kotsbeu, maispap, kasave, fufu, banku, rijst,... ofwel smaakt het naar niets, en dan doen ze er een berg peper bij, de rest smaakt allemaal hetzelfde. Echt kotsbeu word je het.
Uiteindelijk maar in de shops van benzinestations gaan shoppen. Daar is het assortiment veel uitgebreider, prijzen navenant.
Ik ben intussen ook te weten gekomen dat de wisselkoers van de Cedi 4,7 is, een groot verschil met de 1,4 die ik eerst te weten gekomen was. Sorry Pat, geen pinten!

• 10 Juni 2015 - 16:15

Véronique Tassenoy:

Zorg goed voor jezelf, niets forceren ! En wat het eten betreft ... 't is hier nog zo slecht niet he .
    Zoiets als o.a. chocoladetaart met chocomousse ;-)